Sa nama na putu kartica lojalnosti

Kako se dobija kartica Sa nama na putu?

Virtuelnu karticu Sa nama na putu  možeš da dobiješ potpuno besplatno, bez odlaska na benzinsku stanicu, sa svog mobilnog telefona. Potrebno je da instaliraš mobilnu Sa nama na putu aplikaciju i popuniš online registracionu formu. Aplikaciju možeš da preuzmeš sa Google Play-a, App Store-a ili AppGallery-ja. Putem QR koda iz mobilne Sa nama na putu aplikacije možeš da sakupljaš/koristiš bonus poene.

Ukoliko želiš fizički izdatu karticu Sa nama na putu, potrebno je da posetiš bilo koju NIS Petrol ili Gazprom benzinsku stanicu, gde možeš da kupiš karticu po ceni od 300 dinara, koju odmah možeš da iskoristiš za sakupljanje bonus poena. Da bi sakupljene bonus poene mogao da koristiš/trošiš, neophodno je da aktiviraš karticu.

To možeš uraditi online – putem linka Aktivacija kartice, nakon čega kartica postaje aktivna u roku od 15 minuta, putem chatbot usluge Sa nama na chat-u ili popunjavanjem i potpisivanjem aplikacione forme na benzinskoj stanici (na ovaj način kartica će biti aktivirana nakon obrade aplikacione forme, tj. u roku od 7 do 30 dana).

Kako se aktivira kartica Sa nama na putu putem mobilne aplikacije?

Kad preuzmeš Sa nama na putu mobilnu aplikaciju, na početnom ekranu nudimo ti dve opcije „Želim karticu“ i „Imam karticu“. Klikom na polјe „Želim karticu“ otvara se nova forma za unos ličnih podataka, ukoliko već nemaš fizički izdatu karticu. Nakon unosa podataka u registracionu formu, klikom na polјe „Završi“ dodelјujemo ti broj tvoje virtuelne Sa nama na putu kartice. Da bi proces bio završen do kraja, neophodno je da u polјe predviđeno za unos aktivacionog koda, uneseš kod koji će ti stići putem SMS poruke. Nakon toga, tvoja kartica Sa nama na putu  biće uspešno aktivirana. Istovremeno, putem SMS poruke dobićeš broj tvoje kartice Sa nama na putu.

Koje pogodnosti dobijam korišćenjem kartice Sa nama na putu?

Kupovinom goriva ušteda iznosi i do 6 dinara po litru, odnosno  5% od iznosa računa za kupovinu proizvoda iz prodavnice i restorana. Važno je napomenuti da se bonus poeni ne mogu sakuplјati kupovinom poklon kartica, cigareta, TAG uređaja, časopisa, dnevne štampe, svih vrsta dopuna, žetona za perionicu i usisivač, proizvoda u okviru Spend&Get programa. Bonus poeni se takođe ne mogu sakupljati prilikom korišćenja poklon vaučera. Sve pogodnosti pogledaj na linku: Sve pogodnosti programa.

Na koji način sakuplјam bonus poene?

U okviru limita programa, pri svakoj kupovini goriva, robe i usluga na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama, korišćenjem kartice Sa nama na putu dobijaš određeni broj bonus poena. Važno je napomenuti da se bonus poeni ne mogu sakuplјati kupovinom poklon kartica, cigareta, TAG uređaja, časopisa, dnevne štampe, svih vrsta dopuna, žetona za perionicu i usisivač, proizvoda u okviru Spend&Get programa. Bonus poeni se takođe ne mogu sakupljati prilikom korišćenja poklon vaučera.

Da li se vlasništvo nad karticom može preneti? Da li korisnici mogu da imaju više kartica?

Na zahtev vlasnika kartice, kartica se može preneti na drugog korisnika. Prenos vlasništva podrazumeva promenu ličnih podataka na kartici posredstvom Mog naloga, obraćanjem na zvaničnu e-mail adresu info@sanamanaputu.rs ili pozivom Call centra 08 0000 8888. Korisnik može imati samo jednu karticu.

Šta je potrebno da se uradi ukoliko dođe do gubitka kartice?

U slučaju gubitka ili krađe kartice, prijavi nestanak kartice na besplatni Call centar  08 0000 8888, nakon čega će kartica biti blokirana, kako bi se sprečila zloupotreba. Karticu možeš da blokiraš i putem chatbot usluge Sa nama na chat-u. Vlasnik programa nije dužan da korisniku koji je izgubio karticu da novu karticu na korišćenje.

Da li je moguće povratiti izgublјenu karticu i sakuplјene bonus poene?

Ukoliko je kartica bila aktivirana, zahtev za prenos sakuplјenih bonus poena i nivoa sa izgublјene kartice možeš podneti pozivom na besplatan broj Call centar NIS-a na 08 0000 8888 ili obraćanjem na e-mail adresu info@sanamanaputu.rs.

Da li je moguće da pored fizičke kartice posedujem i virtuelnu karticu?

Nije moguće, virtuelna kartica je namenjena novim članovima programa lojalnosti Sa nama na putu. Nije dozvolјena aktivacija kartice putem mobilne aplikacije onim članovima programa lojalnosti Sa nama na putu koji prethodno na svom broju mobilnog telefona imaju aktiviranu Sa nama na putu karticu lojalnosti.

Da li je moguće koristiti fizički oštećenu karticu lojalnosti za sakuplјanje/korišćenje bonus poena?

Potrebno je da preuzmeš mobilnu aplikaciju Sa nama na putu u kojoj putem QR koda možeš da sakuplјaš/koristiš bonus poene.

Da li je moguće koristiti QR kod iz mobilne aplikacije Sa nama na putu za sakupljanje bonus poena u radnjama partnera programa lojalnosti Sa nama na putu?

Moguće je koristiti QR kod iz mobilne aplikacije za sakupljanje bonus poena u radnjama partnera koji su uklјučeni u program lojalnosti Sa nama na putu.

Na koji način mogu da saznam broj sakuplјenih poena?

Putem stranice Moj nalog mogu da se prate svi podaci koji se tiču tvoje kartice, kao i putem mobilne aplikacije Sa nama na putu i putem chatbot usluge Sa nama na chat-u. Broj sakupljenih bonus poena nalazi se i na nefiskalnom isečku, nakon svake realizovane transakcije za korisnike fizički izdate kartice, kao i u puš notifikaciji koju nakon realizovane transakcije dobija korisnik koji je koristio QR za sakupljanje/korišćenje bonus poena.

Da li je moguće promeniti svoje prvobitne podatke?

Podatke možeš samostalno menjati putem stranice Moj nalog i putem mobilne aplikacije Sa nama na putu. Putem mobilne aplikacije nije moguće promeniti broj mobilnog telefona i e-mail adresu. Imaš na raspolaganju i dve dodatne opcije. Prva je da kontaktiraš naš Call centar na besplatan broj 08 0000 8888, dostupan 24 časa, a druga da nam pošalјeš mejl sa brojem tvoje kartice i podatkom/podacima koje želiš da promeniš na jednu od sledećih mejl adresa: info@sanamanaputu.rs ili office@nis.rs

Šta da radim ako prilikom plaćanja ne mogu da iskoristim sakuplјene bonus poene sa kartice?

Ukoliko tvoja kartica nije aktivirana, korišćenje bonus poena će biti omogućeno tek nakon njene aktivacije koju možeš da uradiš:

  • online putem stranice Aktivacija kartice (aktivacija se završava za 15 minuta);
  • online putem chatbot usluge Sa nama na chat-u, (aktivacija se završava za 15 minuta);
  • popunjavanjem i potpisivanjem aplikacione forme na benzinskoj stanici (kartica postaje aktivna u roku od 7 do 30 dana nakon obrade aplikacione forme);
  • pozivom na besplatan broj Call centra 08 0000 8888.

Ukoliko se bonus poeni ne mogu iskoristiti usled tehničkih problema na benzinskoj stanici, račun je potrebno izmiriti drugim platnim sredstvom.

Koliko dugo važe sakuplјeni bonus poeni?

Rok za korišćenje bonus poena je 3 godine od trenutka beleženja transakcije karticom Sa nama na putu. Ukoliko ih u tom vremenskom periodu ne iskoristiš, oni se otpisuju u korist NIS a.d. Novi Sad. Ukoliko svoju karticu Sa nama na putu ne koristiš tri godine od poslednje transakcije, NIS a.d. Novi Sad zadržava pravo da isklјuči karticu iz programa.

Da li pravna lica mogu da imaju karticu Sa nama na putu?

Kartica Sa nama na putu namenjena je fizičkim licima. Za pravna lica dostupna je Gazprom korporativna kartica, a više o njoj saznaj ovde: kartica za gorivo.

Da li postoji chatbot usluga?

Da, chatbot usluga pod nazivom Sa nama na chat-u se nalazi na svim stranicama posvećenim programu lojalnosti Sa nama na putu.  Chatbot je online kanal za komunikaciju sa korisnicima kartice i/ili aplikacije “Sa nama na putu”.

Šta omogućava usluga Sa nama na chat-u?

Putem chatbota moguće je samostalno obavljati sledeće aktivnosti:

  • Aktiviranje kartice (aktivacija se završava za 15 minuta);
  • Provera stanja sakupljenih bonus poena i ostalih informacija na kartici;
  • Blokiranje kartice;
  • Dobijanje odgovora na najčešća pitanja.