Са нама на путу картица лојалности

Како се добија картица Са нама на путу?

Виртуелну картицу Са нама на путу  можеш да добијеш потпуно бесплатно, без одласка на бензинску станицу, са свог мобилног телефона. Потребно је да инсталираш мобилну Са нама на путу апликацију и попуниш онлине регистрациону форму. Апликацију можеш да преузмеш са Google Play-a, App Store-a или AppGallery-ja. Путем QR кода из мобилне Са нама на путу  апликације можеш да сакупљаш/користиш бонус поене.

Уколико желиш физички издату картицу Са нама на путу, потребно је да посетиш било коју НИС Петрол или Гаспром бензинску станицу, где можеш да купиш картицу по цени од 300 динара, коју одмах можеш да искористиш за сакупљање бонус поена. Да би сакупљене бонус поене могао да користиш/трошиш, неопходно је да активираш картицу.

То можеш урадити онлине – путем линка Активација картице, након чега картица постаје активна у року од 15 минута, путем chatbot услуге Са нама на chat-u или попуњавањем и потписивањем апликационе форме на бензинској станици (на овај начин картица ће бити активирана након обраде апликационе форме, тј. у року од 7 до 30 дана).

Како се активира картица Са нама на путу путем мобилне апликације?

Кад преузмеш Са нама на путу мобилну апликацију, на почетном екрану нудимо ти две опције „Желим картицу“ и „Имам картицу“. Кликом на поље „Желим картицу“ отвара се нова форма за унос личних података, уколико већ немаш физички издату картицу. Након уноса података у регистрациону форму, кликом на поље „Заврши“ додељујемо ти број твоје виртуелне Са нама на путу картице. Да би процес био завршен до краја, неопходно је да у поље предвиђено за унос активационог кода, унесеш код који ће ти стићи путем СМС поруке. Након тога, твоја картица Са нама на путу  биће успешно активирана. Истовремено, путем СМС поруке добићеш број твоје картице Са нама на путу.

Које погодности добијам коришћењем картице Са нама на путу?

Куповином горива уштеда износи и до 6 динара по литру, односно 5% од износа рачуна за куповину производа из продавнице и ресторана. Важно је напоменути да се бонус поени не могу сакупљати куповином поклон картица, цигарета, ТАГ уређаја, часописа, дневне штампе, свих врста допуна, жетона за перионицу и усисивач, производа у оквиру Spend&Get програма. Бонус поени се такође не могу сакупљати приликом коришћења поклон ваучера. Све погодности погледај на линку: СВЕ ПОГОДНОСТИ ПРОГРАМА.

На који начин сакупљам бонус поене?

У оквиру лимита програма, при свакој куповини горива, робе и услуга на НИС Петрол и Гаспром бензинским станицама, коришћењем картице Са нама на путу добијаш одређени број бонус поена. Важно је напоменути да се бонус поени не могу сакупљати куповином поклон картица, цигарета, ТАГ уређаја, часописа, дневне штампе, свих врста допуна, жетона за перионицу и усисивач, производа у оквиру Spend&Get програма. Бонус поени се такође не могу сакупљати приликом коришћења поклон ваучера.

Да ли се власништво над картицом може пренети? Да ли корисници могу да имају више картица?

На захтев власника картице, картица се може пренети на другог корисника. Пренос власништва подразумева промену личних података на картици посредством Мог налога, обраћањем на званичну e-mail адресу info@sanamanaputu.rs или позивом Call centra 08 0000 8888. Корисник може имати само једну картицу.

Шта је потребно да се уради уколико дође до губитка картице?

У случају губитка или крађе картице, пријави нестанак картице на бесплатни Call centаr  08 0000 8888, након чега ће картица бити блокирана, како би се спречила злоупотреба. Картицу можеш да блокираш и путем chatbot услуге Са нама на chat-u. Власник програма није дужан да кориснику који је изгубио картицу да нову картицу на коришћење.

Да ли је могуће повратити изгубљену картицу и сакупљене бонус поене?

Уколико је картица била активирана, захтев за пренос сакупљених бонус поена и нивоа са изгубљене картице можеш поднети позивом на бесплатан број Call centar НИС-а на 08 0000 8888 или обраћањем на e-mail адресу info@sanamanaputu.rs.

Да ли је могуће да поред физичке картице поседујем и виртуелну картицу?

Није могуће, виртуелна картица је намењена новим члановима програма лојалности Са нама на путу. Није дозвољена активација картице путем мобилне апликације оним члановима програма лојалности Са нама на путу који претходно на свом броју мобилног телефона имају активирану Са нама на путу картицу лојалности.

Да ли је могуће користити физички оштећену картицу лојалности за сакупљање/коришћење бонус поена?

Потребно је да преузмеш мобилну апликацију Са нама на путу у којој путем QR кода можеш да сакупљаш/користиш бонус поене.

Да ли је могуће користити QR код из мобилне апликације Са нама на путу за сакупљање бонус поена у радњама партнера програма лојалности Са нама на путу?

Могуће је користити QR код из мобилне апликације за сакупљање бонус поена у радњама партнера који су укључени у програм лојалности Са нама на путу.

На који начин могу да сазнам број сакупљених поена?

Путем странице Мој налог могу да се прате сви подаци који се тичу твоје картице, као и путем мобилне апликације Са нама на путу и путем chatbot услуге Са нама на chat-u. Број сакупљених бонус поена налази се и на нефискалном исечку, након сваке реализоване трансакције за кориснике физички издате картице, као и у пуш нотификацији коју након реализоване трансакције добија корисник који је користио QR за сакупљање/коришћење бонус поена.

Да ли је могуће променити своје првобитне податке?

Податке можеш самостално мењати путем странице Мој налог и путем мобилне апликације Са нама на путу. Путем мобилне апликације није могуће променити број мобилног телефона и e-mail адресу. Имаш на располагању и две додатне опције. Прва је да контактираш наш Call центар на бесплатан број 08 0000 8888, доступан 24 часа, а друга да нам пошаљеш мејл са бројем твоје картице и податком/подацима које желиш да промениш на једну од следећих мејл адреса: info@sanamanaputu.rs или office@nis.rs.

Шта да радим ако приликом плаћања не могу да искористим сакупљене бонус поене са картице?

Уколико твоја картица није активирана, коришћење бонус поена ће бити омогућено тек након њене активације коју можеш да урадиш:

  • online путем странице Активација картице (активација се завршава за 15 минута);
  • online путем chatbot услуге Са нама на chat-u, (активација се завршава за 15 минута);
  • попуњавањем и потписивањем апликационе форме на бензинској станици (картица постаје активна у року од 7 до 30 дана након обраде апликационе форме);
  • позивом на бесплатан број Call центра 08 0000 8888.

Уколико се бонус поени не могу искористити услед техничких проблема на бензинској станици, рачун је потребно измирити другим платним средством.

Колико дуго важе сакупљени бонус поени?

Рок за коришћење бонус поена је 3 године од тренутка бележења трансакције картицом Са нама на путу. Уколико их у том временском периоду не искористиш, они се отписују у корист НИС а.д. Нови Сад. Уколико своју картицу Са нама на путу не користиш три године од последње трансакције, НИС а.д. Нови Сад задржава право да искључи картицу из програма.

Да ли правна лица могу да имају картицу Са нама на путу?

Картица Са нама на путу намењена је физичким лицима. За правна лица доступна је Гаспром корпоративна картица, а више о њој сазнај овде: картица за гориво.

Да ли виртуелна Са нама на путу картица може да буде и платна?

За све кориснике виртуелне картице Са нама на путу  који желе да аплицирају за платну картицу Са нама на путу  омогућено је подношење захтева на бензинским станицама. Списак се налази овде: Списак бензинских станица.

НИје могуће извршити плаћање рачуна платном Са нама на путу картицом путем QR кода из мобилне апликације Са нама на путу. Уколико аплицираш за платну картицу и твој захтев буде одобрен од стране Наше AIK Банке, НИС а.д. Нови Сад ће ти издати физичку картицу Са нама на путу, а потом извршити пренос платног дела, као и пренос бонус поена и података са твоје виртуелне картице на физички издату картицу.

Да ли постоји chatbot услуга?

Да, chatbot услуга под називом Са нама на chat-u се налази на свим страницама посвећеним програму лојалности Са нама на путу. Chatbot je online канал за комуникацију са корисницима картице и/или апликације Са нама на путу.

Шта омогућава услуга Са нама на chat-u?

Путем chatbota могуће је самостално обављати следеће активности:

  • Активирање картице (активација се завршава за 15 минута);
  • Провера стања сакупљених бонус поена и осталих информација на картици;
  • Блокирање картице;
  • Добијање одговора на најчешћа питања.