„Са нама на путу” картица лојалности

Како се добија картица „Са нама на путу”?

Потребно је да посетиш било коју НИС Петрол или Гаспром бензинску станицу, где можеш да купиш картицу по цени од 180 динара и одмах  да почнеш да је користиш за сакупљање бонус поена. Да би могао да трошиш исте, потребно је да активираш картицу. То можеш урадити online – путем линка Активација картице,  након чега картица постаје активна у року од 15 минута, или попуњавањем и потписивањем апликационе форме на бензинској станици (на овај начин картица ће бити активирана након обраде апликационе форме, тј. у року од 7 до 30 дана). Такође, можеш то да урадиш оnline, потпуно бесплатно, без одласка на бензинску станицу, са свог мобилног телефона. Потребно је да инсталираш мобилну „Са нама на путу“ апликацију. Апликацију можеш да преузмеш са Google Play -a или App Storе-a.

Како се активира картица „Са нама на путу“ путем мобилне апликације?

Кад преузмеш „Са нама на путу“ мобилну апликацију, на почетном екрану нудимо ти две опције „Желим картицу“ и „Имам картицу“. Кликом на поље „Желим картицу“ отвара се нова форма за унос личних података. Након уноса података, кликом на поље „Заврши“ додељујемо ти број твоје виртуелне „Са нама путу“ картице лојалности. Да би процес био завршен до краја, неопходно је да у поље предвиђено за унос активационог кода, унесеш код који ће ти стићи путем СМС поруке. Након тога, твоја картица лојалности „Са нама на путу“ биће успешно активирана. Истовремено, путем СМС поруке добићеш број „Са нама на путу“ картице лојалности.

Које погодности добијам коришћењем картице „Са нама на путу“?

На сваку куповину горива, уштеда износи и до 5,5 динара по литри, односно до 3,5% од износа рачуна за куповину производа из продавнице и ресторана. Важно је напоменути да се бонус поени се не могу сакупљати куповином цигарета, ТАГ уређаја, часописа, дневне штампе, свих врста допуна, жетона за перионицу и усисивач, производа у оквиру Spend&Get програма и програма сакупљања купона уз које се обрачунава попуст. Све погодности погледај на линку: СВЕ ПОГОДНОСТИ ПРОГРАМА.

На који начин сакупљам бонус поене?

У оквиру лимита програма, при свакој куповини горива, робе и услуга на НИС Петрол и Гаспром бензинским станицама, коришћењем картице Са нама на путу добијаш одређени број бонус поена. Важно је напоменути да се бонус поени се не могу сакупљати куповином цигарета, ТАГ уређаја, часописа, дневне штампе, свих врста допуна, жетона за перионицу и усисивач, производа у оквиру Spend&Get програма и програма сакупљања купона уз које се обрачунава попуст.

Да ли се власништво над картицом може пренети? Да ли корисници могу да имају више картица?

На захтев власника картице, картица се може пренети на другог корисника. Пренос власништва подразумева промену личних података на картици посредством Мог налога, обраћањем на званичну e-mail адресу info@sanamanaputu.rs или позивом Call centra 08 0000 8888. Корисник може имати више картица.

Шта је потребно да се уради уколико дође до губитка картице?

У случају губитка или крађе картице, пријави нестанак картице на бесплатни Call centаr  08 0000 8888, након чега ће картица бити блокирана, како би се спречила злоупотреба. Власник програма није дужан да кориснику који је изгубио картицу да нову картицу на коришћење.

Да ли је могуће повратити изгубљену картицу и сакупљене бонус поене?

Уколико је картица била активирана, захтев за пренос сакупљених бонус поена и нивоа са изгубљене картице можеш поднети позивом на бесплатан број Call centar НИС-а на 08 0000 8888 или обраћањем на e-mail адресу info@sanamanaputu.rs.

Да ли је могуће да поред физичке картице поседујем и виртуелну картицу?

Није могуће, виртуелна картица је намењена новим члановима програма лојалности „Са нама на путу“. Није дозвољена активација картице путем мобилне апликације оним члановима програма лојалности „Са нама на путу“ који претходно на свом броју мобилног телефона имају активирану „Са нама на путу“ картицу лојалности.

Да ли је могуће користити физички оштећену картицу лојалности за сакупљање/коришћење бонус поена?

Потребно је да преузмеш мобилну апликацију „Са нама на путу“ у којој путем QR кода можеш да сакупљаш/користиш бонус поене.

Да ли је могуће користити виртуeлну картицу код партнера програма лојалности Са нама на путу?

Није могуће користити виртуeлну картицу у радњама партнера који су укључени у програм лојалности Са нама на путу.

На који начин могу да сазнам број сакупљених поена?

Постоје два начина праћења бонус поена – путем Мој налог странице се прате сви подаци који се тичу твоје картице лојалности и путем  мобилне апликације Са нама на путу.

Да ли је могуће променити своје првобитне податке?

Податке можеш самостално мењати путем странице на овом веб сајту Мој налог и путем мобилне апликације Са нама на путу. Имаш на располагању и две додатне опције. Прва је да контактираш наш Call centar на бесплатан број 08 0000 8888, доступан 24 часа, а друга да нам пошаљеш мејл са бројем твоје картице и податком/подацима које желиш да промениш на једну од следећих мејл адреса: info@sanamanaputu.rs или office@nis.eu.

Шта да радим ако приликом плаћања не могу да искористим сакупљене бонус поене са картице?

Уколико твоја картица није активирана, коришћење бонус поена ће бити омогућено тек након њене активације коју можеш да урадиш:

  • online путем странице  Активација картице (активација се завршава за 15 минута);
  • попуњавањем и потписивањем апликационе форме на бензинској станици (картица постаје активна у року од 7 до 30 дана након обраде апликационе форме);
  • позивом на бесплатан број Call центра 08 0000 8888.

Уколико се бонус поени не могу искористити услед техничких проблема на бензинској станици, рачун је потребно измирити другим платним средством.

Колико дуго важе сакупљени поени?

Рок за коришћење бонус поена је 3 године од тренутка бележења трансакције картицом Са нама на путу. Уколико их у том временском периоду не искористиш, они се отписују у корист НИС. Уколико своју картицу Са нама на путу не користиш три године од последње трансакције, НИС задржава право да искључи картицу из програма.

Да ли правна лица могу да имају картицу „Са нама на путу“?

Картица Са нама на путу намењена је физичким лицима. За правна лица је направљена Гаспром корпоративна картица, а више о њој сазнај овде: картица за гориво.

Платна картица „Са нама на путу“ са одложеним плаћањем као додатном функционалношћу

На којим станицама је могуће аплицирати за платну картицу „Са нама на путу“?

Тренутно је захтев за издавање платне картице Са нама на путу могуће поднети само на одабраним бензинским станицама. Списак погледај овде: списак бензинских станица.

Колико је времена потребно за обраду захтева за платну картицу „Са нама на путу“?

Обично је потребно између 5 и 10 дана, максимум 2 недеље.

Постоји ли могућност онлајн подношења захтева за платну картицу онлајн?

Подношење захтева је тренутно могуће само на одабраним НИС Петрол или Гаспром бензинским станицама.

Колики су месечни трошкови одржавања платне картице?

Трошак месечног одржавања картице износи 99 динара.

Који може бити разлог за неприхватање захтева за издавање платне картице?

Процес одобравања кредитних производа састоји се од процене кредитне способности клијента и испуњености критеријума дефинисаних кредитном политиком Sberbank Србија а.д. Београд. Твој захтев за издавање и коришћење платне картице ће бити реализован, уколико испуњава све неопходне критеријуме дефинисане кредитном политиком Sberbank Србија а.д. Београд.

Које врсте горива се могу плаћати платном картицом?

Картицу можеш користити за плаћање свих врста нашег горива, производа и услуга. Важно је да не заборавиш да бонус поене не остварујеш приликом куповине неких производа. Нпр., цигарете можеш платити платном картицом Са нама на путу, али за ову куповину нећеш добити бонус поене.

Да ли могу да имам платну картицу уколико сам незапослено лице?

Запослење није неопходан услов за одобрење платне картице Са нама на путу. Основни критеријум за издавање платне картице је кредитна историја и статус у кредитном бироу.

Да ли се цели износ дуга враћа одједном?

У обавези си да измириш мин. 10% од укупно потрошеног износа, односно мин. 1.000 дин, уколико је 10% дуга мање од поменутог износа. Саветујемо да потрошени износ измириш у целости, јер се у супротном на остатак неизмиреног дуга обрачунава камата у износу од 2,4% месечно.

Како да измирим свој дуг?

Обавезе можеш измирити за претходни месец до 15. у текућем месецу, уплатом са рачуна на рачун који је наведен у изводу. Извод ћеш примати сваког месеца на свој e-mail. Обавезе се могу измирити на један од следећих начина: путем e-banking или m-banking налога твоје банке; на благајни поште или банке, или уплатом на било којој НИС Петрол и Гаспром бензинској станици. Важно је да знаш да је уплата дуга на НИС Петрол и Гаспром бензинским станицама могућа искључиво готовином (уплату није могуће извршити платним картицама).

Да ли могу да измирим рачун путем QR кода из мобилне „Са нама на путу“ апликације?

Тренутно није могуће измирити рачун путем QR кода.

Да ли могу свуда да плаћам платном картицом?

Тренутно платну картицу можеш користити искључиво за куповину горива и осталих производа и услуга на НИС Петрол и Гаспром бензинским станицама. Није могућа куповина на другим продајним местима, као ни подизање готовине на банкоматима.