Dobro došli na aplikaciju Sa nama na putu!
1. Uvodne odredbe
Molimo Vas pažljivo pročitajte odredbe dokumenta “Opšti uslovi korišćenja Sa nama na putu mobilne aplikacije” (u daljem tekstu: Uslovi korišćenja). Uslovima korišćenja regulišu se međusobni odnosi između NIS a.d. Novi Sad, kao vlasnika mobilne aplikacije Sa nama na putu i Vas, kao korisnika iste.
Korisnik mobilne aplikacije Sa nama na putu (u daljem tekstu: Aplikacija) je imalac kartice lojalnosti Sa nama na putu koji ispunjava kriterijume predviđene ovim Uslovima korišćenja Aplikacije i koji je pročitao, razumeo i u potpunosti prihvatio Uslove korišćenja.
1.1. Uslovi će biti povremeno ažurirani ili menjani nakon čega će biti objavljivani na sajtovima NIS a.d. Novi Sad (https://www.nis.rs/ i https://www.nisgazprom.rs/) kao i u Aplikaciji.
1.2. Prilikom izmene ili revizije Uslova, da bi nastavio s korišćenjem Aplikacije, od Korisnika će biti zahtevana saglasnost na izmenjene Uslove korišćenja i prihvatanje istih.
1.3. Ukoliko niste saglasni sa nekim od uslova navedenim u Uslovima korišćenja molimo Vas da ne koristite Sa nama na putu Aplikaciju.
1.4. Aplikacija je vlasništvo kompanije Društvo za istraživanje, proizvodnju, preradu, distribuciju i promet nafte i naftnih derivata i istraživanje i proizvodnju prirodnog gasa „Naftna industrija Srbije“ a.d. Novi Sad, ul. Narodnog fronta, br. 12, 21000 Novi Sad PIB: 104052135, matični broj: 20084693 (u daljem tekstu: NIS).
1.5. Aplikacija je namenjena fizičkim licima koja imaju navršenih 15 godina ili više (u daljem tekstu: Korisnici) koja koriste usluge NIS-a, a članovi su programa lojalnosti Sa nama na putu.
2. Definicije
2.1. Mobilna aplikacija je aplikacija (IT rešenje) koje je napravljeno i funkcioniše na mobilnim uređajima, putem kojih Korisnik može da se uloguje, kako bi koristio Aplikaciju i koristio usluge NIS-a, dostupne putem Aplikacije.
Mobilni uređaj je tehnički uređaj koji je sposoban za mobilni prenos podataka i mobilnu komunikaciju, uključujući naročito, ali ne ograničavajući se na pametne telefone, tablete i slično.
2.2. Sa nama na putu program lojalnosti je program nagrađivanja lojalnosti kupaca koji sprovodi NIS, objavljen u odgovarajućem obliku na internet stranici https://www.nisgazprom.rs/, koji omogućava sakupljanje i trošenje bonus poena prilikom svake kupovine goriva, robe i usluga na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama.
NIS pruža Korisnicima mogućnost učlanjenja u program lojalnosti, online, potpuno besplatno, putem Aplikacije, bez odlaska na Benzinsku stanicu.
2.3. Virtualno članstvo je funkcionalnost u Aplikaciji putem koje korisnik može da se učlani u program lojalnosti Sa nama na putu i aktivira karticu lojalnosti Sa nama na putu, popunjavanjem Registracione forme (pristupnice) u Aplikaciji.
2.4. Aplikaciona forma je pristupnica za program lojalnosti Sa nama na putu. Popunjavanjem Aplikacione forme Korisnik potvrđuje da je upoznat sa Pravilima programa lojalnosti i da je saglasan sa njihovom primenom.
Ukoliko se u Aplikacionu formu unese broj mobilnog telefona koji već postoji u sistemu, virtualna kartica ne može biti aktivirana.
2.5. Virtualna kartica je digitalizovana kartica lojalnosti Sa nama na putu, koja omogućava Korisniku da sakuplja i koristi bonus poene putem QR koda iz Aplikacije.
Virtualna kartica ne može da se koristi u maloprodajnim objektima partnera programa lojalnosti Sa nama na putu.
2.6. Aplikacija pruža uvid u mapu svih NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica, kao i uslugu korišćenja filtera za lakšu pretragu. Putem Aplikacije Korisnici mogu sakupljati i trošiti bonus poene, bez fizičkog prisustva kartice lojalnosti Sa nama na putu. U Aplikaciji Korisnici mogu proveriti potrošnju u tekućem mesecu, broj sakupljenih bonus poena, pregled svih transakcija, aktuelne promocije i pogodnosti, kao i nivo Sa nama na putu kartice. Srebro, Zlato i Platina su nivoi koje Sa nama na putu kartica može imati, što je određeno iznosom mesečne potrošnje. Personalizovani korisnici mobilne aplikacije, koji su prethodno dali neophodnu saglasnost, putem Push notifikacija dobijaju aktuelna obaveštenja. Korisnici putem Aplikacije imaju mogućnost sakupljanja kupona i korišćenje vaučera za definisane akcije. Takođe, u okviru taba Moji kuponi i Moji vaučeri korisnik ima uvid o dostupnim kuponima i vaučerima.
Kroz Aplikaciju korisnici mogu dobrovoljno da ocene poslednju transakciju na benzinskoj stanici, kao i da ostave tekstualni komentar.
U okviru Aplikacije korisnici imaju mogućnost odabira opcije slanje fiskalnih računa na e-mail adresu umesto štampanja fiskalnog računa na kasi. U sistemu jedna e-mail adresa može da bude verifikovana na samo jednom profilu.
2.7. Jedna od funkcionalnosti Aplikacije jeste digitalna identifikacija kartice putem Aplikacije, bez fizičkog korišćenja kartice lojalnosti. Proces identifikacije digitalnom SNNP karticom započinje generisanjem QR koda u Aplikaciji Korisnika. Generisan QR kod sadrži enkriptovan podatak o broju SNNP kartice pri čemu je važenje QR koda pet minuta. Preduslov za pokretanje opcije digitalne kartice i generisanje QR koda jeste uspostavljena internet veza putem mobilnog telefona Korisnika. Kasir QR kod čitačem skenira QR kod sa Aplikacije i enkriptovan podatak o broju Sa nama na putu kartice šalje se kasi. Kasa vrši dekriptovanje broja Sa nama na putu kartice, ispisuje broj kartice na ekranu i prikazuje poruku o uspešno očitanom broju kartice. Nakon završene transakcije, Korisnik na mobilni telefon Push notifikacijom dobija poruku o izvršenoj transakciji.
Razlika u procesu digitalnog očitavanja Sa nama na putu kartice u odnosu na proces fizičkog očitavanja kartice je u tome što u ovom slučaju kasa dobija broj kartice lojalnosti od Aplikacije, dok u slučaju fizičkog očitavanja kartice proces identifikacije kartice završava se na terminalu.
Nakon uspešnog očitavanja digitalne kartice, proces sakupljanja/trošenja bonus poena ostaje isti kao i pri fizičkom korišćenju kartice.
3. Korišćenje aplikacije
3.1. Aplikacija je dostupna za preuzimanje na Apple Appstore, Google Play ili Huawei AppGallery aplikacije.
Opšti uslovi korišćenja za Apple Appstore su dostupni na:
https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/uk/terms.html
Opšti uslovi korišćenja za Google Play prodavnicu aplikacija su dostupni na:
https://play.google.com/about/play-terms/index.html
Opšti uslovi korišćenja za Huawei AppGallery su dostupni na:
https://consumer.huawei.com/minisite/cloudservice/hiapp/terms.htm?code=US&branchid=2&language=en_US
3.2. U slučaju preuzimanja aplikacije iz Apple Appstore, Google Play ili Huawei Gallery prodavnice aplikacija, korisnik potvrđuje da je pročitao opšte uslove korišćenja Apple Appstore, Google Play ili Huawei Gallery prodavnice aplikacija koji su u svakom trenutku dostupni na gore navedenim linkovima, shvatio sadržaj istih i takođe prihvata da su navedene odredbe obavezujuće za njega/nju, naročito uključujući odredbe kojima se uređuje korišćenje Apple Appstore, Google Play ili Huawei Gallery prodavnice aplikacija. NIS ne odgovara Korisniku za rad Apple Appstore, Google Play ili Huawei Gallery niti za bilo kakve posledice koje nastanu ili mogu nastati iz ili u vezi sa korišćenjem Apple Appstore, Google Play ili Huawei Gallery od strane korisnika.
3.3. Usluga korišćenja Aplikacije se ne naplaćuje, ali može biti naplaćeno korišćenje internet infrastrukture za preuzimanje Aplikacije sa Apple Appstore, Google Play ili Huawei Gallery prodavnice, shodno cenovniku provajdera usluge pristupa internetu.
3.4. Korisnik koristi Aplikaciju i internet isključivo na sopstvenu odgovornost. NIS ne daje garancije i ne preuzima odgovornost za štetu koju Korisnik pretrpi prilikom korišćenja servisa i programskog paketa Aplikacije i interneta. Internet je internacionalna računarska mreža koju NIS ne kontroliše ni posredno ni neposredno, zbog toga ne garantuje dostupnost servisa nad kojima nema nikakvu kontrolu.
3.5. Korišćenjem sadržaja ove Aplikacije Korisnik prihvata (I) sve rizike koji mogu da nastanu iz njegovog korišćenja, i (II) sadržaj ove Aplikacije koristi isključivo za ličnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost.
3.6. Korisnik se obavezuje da će učiniti sve što je u njegovoj moći, da niko osim njega/nje ne dođe u posed mobilnog uređaja, kao i da niko neće neovlašćeno gledati njegov/njen lični nalog na Aplikaciji.
3.7. Sve radnje učinjene korišćenjem Aplikacije smatraju se radnjama koje je napravio Korisnik.
3.8. Ukoliko Korisnik želi da prima personalizovane i ostale marketinške ponude isti mora prethodno dati saglasnosti. Za kreiranje personalizovanih ponuda, a radi prilagođavanju ponuda tom Korisniku, NIS može da pristupi istorijskim transakcijama Korisnika.
3.9. Ukoliko Korisnik želi da prima fiskalne račune na e-mail adresu isti u okviru aplikacije mora da odabere opciju za slanje računa šalju na e-mail umesto štampanja fiskalnog računa na kasi. Ukoliko Korisnik odabere da želi da dobija račune na e-mail adresu vršiće se verifikacija e-mail adrese koja se nalazi upisana na njegovom profilu. U slučaju da korisnik nema upisanu e-mail adresu, omogućeno je polje za unos e-mail adrese, nakon potvrde unosa e-mail adrese vrši se verifikacija unete e-mail adrese. Verifikacija e-mail adrese se vrši samo jednom.
Korisnik u svakom trenutku može odabrati da ne želi da dobija računa na e-mail putem Aplikacije, i od momenta naznačene opcije , svi računi nastali nakon tog trenutka moraju da se štampaju na kasi. E-mail adresa ostaje verifikovana bez obzira na promenu načina dobijanja računa i smatra se validnom sve dok Korisnik ne verifikuje drugu e-mail adresu.
3.10. Saglasnosti koje su date u smislu tačke 3.8. mogu se opozvati u svakom momentu, a NIS to mora da omogući. Korisnik može povući saglasnosti iz tačke 3.8. putem Aplikacije, pozivom ka Call centru na broj 08 0000 8888 ili slanjem e-mail poruke na info@sanamanaputu.rs.
3.11. NIS zadržava pravo da u bilo kom trenutku izvrši bilo kakve promene na Aplikaciji ili uslugama koje se preko nje pružaju, uključujući bez ograničenja i to da prestane da pruža neke ili sve usluge, ili da uvede neke druge usluge. NIS takođe zadržava pravo i da u bilo kom trenutku obustavi u potpunosti rad Aplikacije. Korisnik neće imati prava na bilo kakvu naknadu u vezi sa ovim.
Promene ovakvog karaktera biće objavljene na sajtovima NIS (https://www.nis.rs/ i https://www.nisgazprom.rs/) kao i u mobilnoj aplikaciji.
4. Ograničenje odgovornosti
Ovim se isključuje svaka odgovornost NIS-a (I) koja na bilo koji način može nastati korišćenjem Aplikacije, ili je na bilo koji način u vezi s korišćenjem ove Aplikacije, (II) za bilo koje radnje Korisnika upotrebom ili zloupotrebom sadržaja Aplikacije, te za (III) bilo kakvu štetu koja može biti prouzrokovana Korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s upotrebom ili zloupotrebom korišćenja sadržaja Aplikacije.
5. Politika privatnosti i zaštite podataka
5.1. Saglasno članu 23. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti (“Sl. glasnik RS”, br. 87/2018, u daljem tekstu: Zakon) ispunjavajući dužnost rukovaoca u svojstvu pravnog lica prema Korisniku, kao licu od koga se prikupljaju podaci o ličnosti koji se na Korisnika odnose, NIS pruža Korisniku u trenutku prikupljanja tih podataka sledeće informacije:
1. Rukovalac podataka
Društvo za istraživanje, proizvodnju, preradu, distribuciju i promet nafte i naftnih derivate i proizvodnju prirodnog gasa “Naftna industrija Srbije” a.d. Narodnog Fronta br. 12, 21 000 Novi Sad. Korisnički servis (0-24) 08 0000 8888.
2. Kontakt podaci
Društvo za istraživanje, proizvodnju, preradu, distribuciju i promet nafte i naftnih derivate i proizvodnju prirodnog gasa “Naftna industrija Srbije” a.d. Narodnog Fronta br. 12, 21 000 Novi Sad. Korisnički servis (0-24) 08 0000 8888 , adresa elektronske pošte: info@sanamanaputu.rs.
3. Podaci o ličnosti
NIS se obavezuje da će poštovati privatnost Korisnika Aplikacije.
Prihvatanjem Uslova korišćenja, Korisnik potvrđuje da je upoznat sa Opštim uslovima korišćenja Sa nama na putu mobilne aplikacije i da je saglasan/saglasna sa njihovom primenom.
Korišćenjem Aplikacije Korisnik potvrđuje da je saglasan/saglasna sa prikupljanjem i obradom dostavljenjih podataka o ličnosti, na način definisan tačkom 5. ovih Uslova korišćenja.
Lični podaci koje NIS obrađuje sastoje se od podataka koje su Korisnici direktno dostavili i podataka koje su Korisnici indirektno dostavili.
Podaci koje su korisnici direktno dostavili popunjavanjem Aplikacione forme, prilikom podnošenja zahteva za Sa nama na putu karticu lojalnosti ili naknadno:
- Broj mobilnog telefona koji Korisnik koristi za prijavu na Aplikaciju,
- Broj kartice lojalnosti Sa nama na putu koji Korisnik koristi za prijavu na Aplikaciju,
- Ime i prezime,
- Pol,
- Datum rođenja koji će se koristiti:
- Prilikom segmentacije tržišta i definisanja posebnih ponuda za Korisnike određenog životnog doba,
- Za slanje čestitki i/ili posebnih ponuda Korisniku na dan Korisnikovog rođendana,
- E-mail adresa (koja se koristi za verifikaciju korisnika Aplikacije, odnosno za slanje računa putem iste, ukoliko je korisnik odabrao tu opciju)
- Ulica, broj stambenog objekta, grad, poštanski broj
- Saglasnost za obaveštavanje o novitetima i sl. (Push notifikacije)
- Saglasnost za personalizovane ponude
Svi podaci koje je Korisnik uneo u Aplikacionu formu nalaze se u profilu Korisnika Aplikacije. Broj mobilnog telefona se ne može menjati posredstvom Aplikacije. Korisnik prilikom pokušaja da izmeni mobilni telefon u svom Profilu dobija ispis u vidu Pop Up poruke koja Korisnika usmerava na korisničku podršku i mejl adresu na koju može poslati podatke za izmenu. Korisnička podrška jeste NIS Call centar koji Korisnik može dobiti direktno iz Profila Aplikacije ali i pozivanjem besplatnog broja telefona 08 0000 8888. Pisani zahtev za izmenu podataka korisnik može uputiti direktno iz Profila Aplikacije ili slanjem e-mail poruke na info@sanamanaputu.rs.
Podaci koje su korisnici indirektno dostavili korišćenjem Sa nama na putu kartice lojalnosti:
- Analitički podaci o korišćenju Aplikacije koje NIS prikuplja u svrhu analize i optimizacije korišćenja Aplikacije i korisničkog iskustva
- Podaci o Aplikaciji i uređaju koje NIS čuva na uređaju putem aplikacije koju Korisnici koriste za pristup uslugama: IP adresa Korisnika, ID korisničkog uređaja, verzija operativnog sistema korisničkog uređaja
Podaci o geolokaciji koje NIS prikuplja, a odnose se na njihovu lokaciju, uključujući geografski položaj mobilnog uređaja u stvarnom vremenu. NIS ne čuva podatke koji se odnose na lokaciju korisnika. Google mapa se prikazuje na početnom ekranu i pruža informaciju o najbližoj benzinskoj stanici, kao i o trenutnoj lokaciji korisnika, ukoliko je korisnik uključio opciju za lokaciju na svom mobilnom telefonu.
4. Primaoci podataka o ličnosti
NIS a.d. Novi Sad je za potrebe obrade podataka o ličnosti angažovao obrađivača, privredno društvo „OIL PROCESSING COMPANY EUROPE DOO BEOGRAD“, Majora Branka Vukosavljevića 46/3, Beograd Srbija, PIB 106947479, adresa elektronske pošte: info@oilpc.ru. Za pojedine radnje obrade podataka o ličnosti obrađivač je angažovao podobrađivača, privredno društvo „LEAD IT DOO KRALJEVO“, ul. Dositejeva 9/2, Kraljevo, Srbija, PIB 106614584, adresa elektronske pošte: leadit.office@gmail.com. Navedenim privrednim društvima dostavljaju se podaci o ličnosti Korisnika.
NIS zadržava pravo da podatke o ličnosti Korisnika prosledi i drugim primaocima , na zahtev Korisnika Aplikacije. Pod zahtevom se podrazumeva dobrovoljno apliciranje Korisnika za neku od ponuđenih komercijalnih usluga putem Aplikacije.
NIS garantuje da ima zaključene sporazume zajedničkih rukovaoca ili ugovore o obradi podataka o ličnosti sa drugim rukovaocima sa obrađivačima, a koji su izrađeni u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti.
5. Svrha i opravdani razlozi za obradu podataka o ličnosti
Svrha za obradu podataka o ličnosti:
NIS koristi lične podatke za analizu potrošačkih navika Korisnika, pružanje informacija o novim proizvodima i uslugama, pružanje informacijama o akcijama. NIS koristi lične podatke prilikom rešavanja reklamacija i žalbi korisnika aplikacije, u cilju upravljanja procesom reklamacija i žalbi. NIS može koristiti lične podatke za slanje fiskalnih računa na e-mail adresu Korisnika umesto štampanja fiskalnog računa na kasi.
- Za slanje promotivnih i komercijalnih ponuda
NIS koristi lične podatke Korisnika za slanje promotivnih i komercijalnih ponuda, kao i za personalizaciju ponude, u skladu sa potrošačkim navikama korisnika. Ovakve ponude šalju se korisnicima putem servisa za Push notifikacije, Viber servisa, SMS poruka ili e-mail obaveštenja. Korisnici se u svakom trenutku mogu odjaviti sa liste za primanje ponuda, podešavanjem na stranici Moj profil. - Za slanje fiskalnih računa na e-mail adresu Korisnika
NIS koristi lični podatak e-mail adresu korisnika za slanje fiskalnih računa na e-mail adresu Korisnika umesto štampanja računa na kasi. Korisnik u svakom trenutku može da promeni odabir načina slanja računa podešavanjem na stranici Moj profil. - Za deljenje korisničkih podataka sa trećim licima
NIS prvenstveno rukovodi i obrađuje podatke Korisnika koje su uneli u aplikacionu formu prilikom učlanjenja u program lojalnosti Sa nama na putu, ali postoje slučajevi kada je neophodno podeliti korisničke podatke sa trećim licima. To se može desiti u slučaju: - Promene vlasništva nad Aplikacijom – ukoliko Aplikacija promeni vlasnika, korisnici Aplikacije moraju biti obavešteni da su njihovi lični podaci preneti u vlasništvo novog vlasnika. Novi rukovalac podacima o ličnosti korisnika mora izvršiti sve zakonom predviđene obaveze, a korisnik u slučaju promene vlasništva može da odluči da li želi da nastavi sa korišćenjem usluga Aplikacije.
6. Vreme čuvanja podataka
NIS a.d. Novi Sad obrađuje podatke korisnika tokom važenja ugovorno-pravnog odnosa, kao i godinu dana od prestanka važenja ugovora iz bilo kog razloga. NIS a.d. Novi Sad obrađuje podatke tokom trajanja programa lojalnosti, te se obavezuje da po proteku godinu dana od prestanka programa Sa nama na putu obriše/uništi sve podatke korisnika.
Korisnici koji nisu koristili svoju karticu/QR kod duže od tri godine mogu biti isključeni iz programa lojalnosti Sa nama na putu. Takvi korisnici se mogu naknadno ponovo uključiti u Sa nama na putu program lojalnosti, bez ikakvih ograničenja, ali uz obaveznu ponovnu registraciju.
Podaci o ličnosti korisnika koji nisu koristili svoju karticu/QRkod duže od pet godina, brišu se iz sistema za upravljanje programom lojalnosti Sa nama na putu.
U slučaju brisanja korisničkog naloga izborom opcije Zaboravi me u okviru mobilne aplikacije, korisnik trenutno briše sve lične podatke koje je uneo u Aplikaciju i prethodno aktivan nalog prestaje da postoji.
7. Prava korisnika
- Korisnik ima pravo da u skladu sa članom 26. Zakona od rukovaoca zahteva pristup podacima, pravo na ispravku i dopunu ili brisanje podataka o ličnosti Korisnika u skladu sa članom 29. i 30. Zakona, pravo na ograničenje obrade u skladu sa članom 31. Zakona, prava na prenosivost podataka u skladu sa članom 36. Zakona, kao i pravo na prigovor u skladu sa članom 37. Zakona
- Korisnik ima pravo na opoziv pristanka u bilo koje vreme, s tim što opoziv pristanka ne utiče na dopuštenost obrade na osnovu pristanka pre opoziva.
- Korisnik ima pravo da u skladu sa članom 82. Zakona podnese pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, ako smatra da je obrada podataka o ličnosti Korisnika izvršena suprotno odredbama Zakona
- Korisnik ima pravo na reklamaciju. Zahtev za reklamaciju može uputiti posredstvom Korisničkog servisa (0-24) pozivanjem besplatnog broja 08 0000 8888 ili slanjem reklamacije na info@sanamanaputu.rs
8. Zaštita informacija
NIS koristi tehničke i organizacione mere zaštite u cilju zaštite podataka o ličnosti. Mere uključuju kontrolu saobraćaja, zaštitu infrastrukture, kriptografsku zaštitu, zaštitne zidove, sisteme za pravo pristupa i slično. NIS ulaže napore za konstantno održavanje i unapređenje sigurnosti. Redovno kontroliše sisteme zaštite informacija i rad Aplikacije.
Ukoliko uprkos svim preduzetim merama dođe do narušavanja sigurnosti podataka, NIS će istog trenutka obavestiti Korisnike i preduzeti sve mere kako bi se umanjio negativni efekat.
Podaci koji se tiču korisničkog naloga (korisničko ime i šifra) čuvaju se u kriptovanom formatu u obliku tokena, sa odgovarajućim merama zaštite, u okviru Aplikacije, lokalno na telefonu.
Brisanje korisničkog naloga vrši se izborom opcije Zaboravi me. Na ovaj način Korisnik briše sve podatke koje je uneo u Aplikaciju i prethodno aktivan nalog prestaje da postoji.
6. Autorska prava
6.1. Dokumenti, podaci i informacije objavljene na Aplikaciji ne smeju se reprodukovati, distribuirati ili na bilo koji način koristiti u komercijalne svrhe (bez izričitog pristanka NIS) ili na bilo koji način koji može uzrokovati štetu NIS ili bilo kojoj trećoj strani.
6.2. Dokumenti, podaci i informacije objavljeni na Aplikaciji mogu da se koriste samo za individualne potrebe Korisnika uz poštovanje svih autorskih i vlasničkih prava kao i prava trećih lica.
6.3. Sve napomene o autorskim pravima, žigovima ili drugim autorskim pravima sadržanim u Aplikaciji ne smeju se uklanjati, prekrivati ili zatamnjivati od strane Korisnika.
7. Dodatne odredbe o korišćenju Aplikacije
7.1. Nije dozvoljena zloupotreba NIS usluga i izvršavanje prevarnih radnji ili bilo kakvih radnji koje nisu u skladu sa propisima Republike Srbije. U slučaju da dođe do izvršenja bilo koje takve radnje, NIS će odmah onemogućiti dalji pristup Aplikaciji takvom Korisniku.
7.2. Korisnik je saglasan da neće koristiti ili pokušati da koristi tuđi korisnički nalog i/ili pristupati tuđim ličnim podacima. Korisnik je saglasan da neće koristiti obrnuti inženjering, povratnu montažu, rastavljanje, dekodiranje ili bilo koji drugi način za otkrivanje izvornog koda Aplikacije ili bilo koje povezane tehnologije.
7.3. Korisnik garantuje za tačnost podataka o ličnosti koje je dostavio NIS-u.
7.4. Korišćenje Aplikacije je dozvoljeno licima koja imaju navršenih 15 i više godina.
8. Završne odredbe
8.1. Ažuriranje i modifikacije Aplikacije
Ovi Opšti uslovi primenjuju se za sve vreme u toku koga Korisnik koristi Aplikaciju. NIS zadržava pravo da ove Opšte uslove ili bilo koji njihov deo u bilo kom trenutku izmeni. Sve izmene biće objavljene u skladu sa tačkom 1.3 ovih Opštih uslova i primenjuju se od trenutka objavljivanja.
8.2. Sudska nadležnost
Odnosi između Korisnika i NIS regulisani su pozitivnim propisima Republike Srbije. Za sve međusobne sporove koje nije moguće rešiti dogovorom nadležan je sud u Beogradu.
Hvala što koristite Sa nama na putu mobilnu aplikaciju!