Почетна / Блог / Ауто-мото спорт / ALMS 2019/20: G-Drive Racing + Азија = Доминација

ALMS 2019/20: G-Drive Racing + Азија = Доминација

Aurus 01, bolid G-Drive Racing тима који је освојио шампионску титулу у Азијској серији Ле Мана (ALMS) за сезону 2019/20

 

Азијска серија Ле Мана (ALMS) је такмичење које се вози тек од 2009. године и можемо га назвати млађим братом Европске серије Ле Мана. Популарност овог такмичења расте из сезоне у сезону. Такмичење привлачи све већи број заљубљеника у ауто-мото спорт, али и све већи број тимова који одлучују да се такмиче у њему.

Значајан мотив за све тимове је чињеница да добар резултат у АЛМС доноси и позивницу за најпрестижнију трку издржљивости на свету – 24 часа Ле Мана.

Међу тимовима који су се први пут појавили у овом такмичењу у сезони 2019/20. је и G-Drive Racing тим: у веома узбудљивој сезони, на свом дебију, наш тим је чак успео да освоји шампионску титулу!

Четири постоља на четири АЛМС трке била су довољна да руски тим освоји прво место и окити се још једном шампионском титулом.

Возачи који су уз беспрекоран рад читавог тима „иза сцене“ изнели овај успех су: млади Холанђанин Леонард Хогебом, Американац Џејмс Френч и чувени руски возач, вођа тима – Роман Русинов.

О томе колико је сезона била узбудљива најбоље говори податак да је G-Drive Racing тим титулу освојио са 83 бода, док је другопласирани тим Thunderhead Carlin Racing имао само бод мање на крају шампионата.

Но, хајде да кренемо редом и „премотамо“ све догађаје који су донеле титулу нашем тиму.

4 часа Шангаја: Наговештај шампионских амбиција G-Drive Racing тима

Сам почетак сезоне је наговестио да је наш тим у Азију дошао жељан доказивања и са највишим амбицијама након што је у Европској серији Ле Мана (ЕЛМС) освојено друго место у генералном пласману.

Кроз циљ је први прошао болид Thunderhead Carlin Racing тима, али је накнадно утврђено да је дошло до кршења правила о најдужем дозвољеном времену које један возач може да проведе у аутомобилу, па се, након казне изречене британском тиму, наш тим нашао на првој позицији.

4 часа Tailem Benda: Доминација на пустињском сунцу Аустралије

Након сјајног утиска и тријумфа на првој трци у Шангају, уследила је пауза током које је вожена трка Светског шампионата трка издржљивости (WEC) “8 časova Bahreina” и на којој је G-Drive Racing тим освојио 4. место.

Ова пустињска трка је послужила као добра припрема пред наставак изазова у Азијској серији Ле Мана, а читав тим је извукао важне поуке из Бахреина и у Аустралију допутовао у потрази за још једним тријумфом.

Руски тим је успео да освоји прву позицију у самој завршници ове веома узбудљиве трке, чиме је потврђено прво место у генералном пласману и повећана бодовна разлика у односу на главне ривале пред “друго полувреме” – показаће се да је можда баш последњих 20 минута трке у Аустралији одлучило шампиона ове сезоне.

4 часа Сепанга: Грмљавина у Малезији

Трка се завршила онако као што је и почела – у знаку грмљавине. Након што је старт трке каснио готово два сата због невремена и након једне ситуације у другом сату трке која је наш тим коштала драгоценог времена – победа на „4 časa Sepanga“ је остала недосањани сан за G-Drive Racing тим.

Први тријумф у сезони је забележио, симболично, Thunderhead Carling Racing тим а руски тим је морао да се задовољи трећом позицијом, иза другопласираног Eurasia Motorsport тима, задржавши прву позицију у генералном пласману.

Што се бодовног стања на табели, G-Drive Racing тим је у овом тренутку са 65 освојених бодова имао само 9 бодова предности у односу на Thunderhead Carlin Racing и 10 бодова предности у односу на Eurasia Motorsport тим што је обећавало узбудљиву завршницу сезоне на Тајланду.

4 часа Бурирама: Кулминација једне узбудљиве сезоне и титула за G-Drive Racing тим

На квалификацијама пред трку, пол позицију осваја Thunderhead Carlin Racing тим и тиме се приближава G-Drive Racing тиму на само 8 бодова разлике. Са друге стране, наш тим је квалификације завршио тек на четвртој позицији, што је многе у том тренутку навело да посумњају у шампионски калибар Романа Русинова и његових сабораца.

Међутим, као што се показало много пута до тада (а и након тога) – никада не треба прерано отписивати G-Drive Racing тим. Наши момци су стартовали из другог реда, али су током трке лагано надоместили овај заостатак и до самог краја су водили узбудљиву борбу за прву позицију са возачима Thunderhead Carlin Racing тима.

Сећате се оних 8 бодова предности са почетка трке? Чињеница која је ишла у прилог шампионским амбицијама G-Drive Racing тиму је податак да се за прво место осваја 25 бодова, док друга позиција у ALMS тркама доноси 18 бодова – тако да је наш тим своје напоре уложио у чување другог места.

Упркос узбудљивој борби, G-Drive Racing тим је ову трку ипак завршио иза Thunderhead Carlin Racing тима. Честитали смо ривалима на сјајној трци и победи, али је престижна титула шампиона Азијске серије Le Mana на крају ипак припала нашем тиму. Знате већ ону стару – „можда сте добили једну битку, али нисте рат“.

Нове сезоне и изазове пратите на Инстаграм страници

Као што смо навикли своје верне пратиоце, све нове изазове G-Drive Racing тима ћемо испратити на  Инстаграм страници G-Drive Srbija, тако да свим љубитељима трка издржљивости који то још нису учинили препоручујемо да запрате нашу страницу.

До неке нове прилике, спортски поздрав!

G-Drive Srbija

Share: