Početna / Blog / Auto-moto sport / ALMS 2019/20: G-Drive Racing + Azija = Dominacija

ALMS 2019/20: G-Drive Racing + Azija = Dominacija

Aurus 01, bolid G-Drive Racing tima koji je osvojio šampionsku titulu u Azijskoj seriji Le Mana (ALMS) za sezonu 2019/20

Azijska serija Le Mana (ALMS) je takmičenje koje se vozi tek od 2009. godine i možemo ga nazvati mlađim bratom Evropske serije Le Mana. Popularnost ovog takmičenja raste iz sezone u sezonu. Takmičenje privlači sve veći broj zaljubljenika u auto-moto sport, ali i sve veći broj timova koji odlučuju da se takmiče u njemu.

Značajan motiv za sve timove je činjenica da dobar rezultat u ALMS donosi i pozivnicu za najprestižniju trku izdržljivosti na svetu – 24 časa Le Mana.

Među timovima koji su se prvi put pojavili u ovom takmičenju u sezoni 2019/20. je i G-Drive Racing tim: u veoma uzbudljivoj sezoni, na svom debiju, naš tim je čak uspeo da osvoji šampionsku titulu!

Četiri postolja na četiri ALMS trke bila su dovoljna da ruski tim osvoji prvo mesto i okiti se još jednom šampionskom titulom.

Vozači koji su uz besprekoran rad čitavog tima “iza scene” izneli ovaj uspeh su: mladi Holanđanin Leonard Hogebom, Amerikanac Džejms Frenč i čuveni ruski vozač, vođa tima – Roman Rusinov.

O tome koliko je sezona bila uzbudljiva najbolje govori podatak da je G-Drive Racing tim titulu osvojio sa 83 boda, dok je drugoplasirani tim Thunderhead Carlin Racing imao samo bod manje na kraju šampionata.

No, hajde da krenemo redom i “premotamo” sve događaje koji su donele titulu našem timu.

 

4 časa Šangaja: Nagoveštaj šampionskih ambicija G-Drive Racing tima

Sam početak sezone je nagovestio da je naš tim u Aziju došao željan dokazivanja i sa najvišim ambicijama nakon što je u Evropskoj seriji Le Mana (ELMS) osvojeno drugo mesto u generalnom plasmanu.

Kroz cilj je prvi prošao bolid Thunderhead Carlin Racing tima, ali je naknadno utvrđeno da je došlo do kršenja pravila o najdužem dozvoljenom vremenu koje jedan vozač može da provede u automobilu, pa se, nakon kazne izrečene britanskom timu, naš tim nažao na prvoj poziciji.

 

4 časa Tailem Benda: Dominacija na pustinjskom suncu Australije

Nakon sjajnog utiska i trijumfa u prvoj trci u Šangaju, usledila je pauza tokom koje je vožena trka Svetskog šampionata – trka izdržljivosti (WEC) 8 časova Bahreina i na kojoj je G-Drive Racing tim osvojio 4. mesto.

Ova pustinjska trka je poslužila kao dobra priprema pred nastavak izazova u Azijskoj seriji Le Mana, a čitav tim je izvukao važne pouke iz Bahreina, i u Australiju doputovao spreman za još jedan trijumf.

Ruski tim je uspeo da osvoji prvu poziciju u samoj završnici ove veoma uzbudljive trke, čime je potvrđeno prvo mesto u generalnom plasmanu i povećana bodovna razlika u odnosu na glavne rivale pred “drugo poluvreme” – pokazaće se da je možda baš poslednjih 20 minuta trke u Australiji odlučilo šampiona ove sezone.

4 časa Sepanga: Grmljavina u Maleziji

Trka se završila onako kao što je i počela – u znaku grmljavine. Nakon što je start trke kasnio gotovo dva sata zbog nevremena i nakon dodatne pauze u drugom satu trke, koja je naš tim koštala dragocenog vremena – pobeda na 4 časa Sepanga je ostala nedosanjani san za G-Drive Racing tim.

Prvi trijumf u sezoni je zabeležio, simbolično, Thunderhead Carling Racing tim – a ruski tim je morao da se zadovolji trećom pozicijom, iza drugoplasiranog Eurasia Motorsport tima, zadržavši prvu poziciju u generalnom plasmanu.

Ako govorimo o bodovnom stanju na tabeli, G-Drive Racing tim je u tom trenutku (sa 65 osvojenih bodova) imao samo 9 bodova prednosti u odnosu na Thunderhead Carlin Racing i 10 bodova prednosti u odnosu na Eurasia Motorsport tim – što je obećavalo uzbudljivu završnicu sezone u Tajlandu.

4 časa Burirama: Kulminacija jedne uzbudljive sezone i titula za G-Drive Racing tim

Na kvalifikacijama pred trku, pol-poziciju osvaja Thunderhead Carlin Racing tim i time se približava G-Drive Racing timu na samo 8 bodova razlike. Sa druge strane, naš tim je kvalifikacije završio tek na četvrtoj poziciji, što je mnoge u tom trenutku navelo da posumnjaju u šampionski kalibar Romana Rusinova i njegovih saboraca.

Međutim, kao što se pokazalo mnogo puta do tada (a i nakon toga) – nikada ne treba preuranjeno otpisivati G-Drive Racing tim. Naši momci su startovali iz drugog reda, ali su tokom trke lagano nadomestili ovaj zaostatak i do samog kraja su vodili uzbudljivu borbu za prvu poziciju sa vozačima Thunderhead Carlin Racing tima.

Sećate se onih 8 bodova prednosti sa početka trke? Činjenica koja je išla u prilog šampionskim ambicijama G-Drive Racing timu je podatak da prvo mesto donosi 25 bodova, dok druga pozicija u ALMS trkama nosi 18 bodova – tako da je naš tim svoje napore uložio u očuvanje drugog mesta.

Uprkos uzbudljivoj borbi, G-Drive Racing tim je ovu trku ipak završio iza Thunderhead Carlin Racing tima. Čestitali smo rivalima na sjajnoj trci i pobedi, ali je prestižna titula šampiona Azijske serije Le Mana na kraju ipak pripala našem timu. Znate onu staru izreku: “Možda ste dobili bitku, ali ne i rat”.

Nove sezone i izazove pratite na Instagram stranici

Kao što smo navikli svoje verne pratioce, sve nove izazove G-Drive Racing tima ćemo ispratiti na Instagram stranici G-Drive Srbija, tako da svim ljubiteljima trka izdržljivosti koji to još nisu učinili preporučujemo da zaprate našu stranicu.

Do neke nove prilike, sportski pozdrav!

G-Drive Srbija

Share: